2012. október 30., kedd

Őszi sapka - nem kimondottan őszi színekben

Hát ez van! Ősz ide vagy oda, én ebbe a fonalba szerelmesedtem bele.


Valami miatt nem tudom elfordítani a képet - bár ez a sapka lényegén nem változtat. :-)

Sosem kötöttem még zoknikötő tűvel, most ezt tűztem ki magam elé. Tudtam, hogy nehéz lesz, de márpedig én ezek után semmit nem fogok feladni, amit a fejembe veszek jelszóval nekikezdtem.

Hát... tényleg nagyon lassan haladt az eleje. De elkészült! És bár vannak fejlesztendő technikai elemek, de elégedett vagyok, mert jobb lett, mint amilyenre számítottam. És felvéve is tetszik.

Ezen sikereken felbuzdulva nekiállok az egyujjas kesztyűnek ugyanebből a fonalból.

4 megjegyzés:

  1. Szuper! Milyen fonalból kötötted? Sajnos nekem a sapkakötés nem megy, a kesztyű és a zoknikötéstől pedig egy univerzum választ el...:-(

    VálaszTörlés
  2. Hihi, megértem a megjegyzéseket. Gyakorlott kötőnek mondom magam, de a harisnyakötőtű ősellenségem (én is így kötöttem vele többször, hogy egy életem egy halálom. EGyelőre élek...)De minden tiszteletem a Tiéd! Ja, és kukkants be hozzám, hirdettem... :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Napok óta készülődök belefogni a kesztyűbe... még várat magára. :)

      Hhhhúúúú, most nagyon szégyenlem magam. Hogy nem jutottam odáig, hogy írjak egy bejegyzést a stafétádról, hátha esetleg innen jelentkezett volna valaki. Annyira elém dobja mostanában az élet, hogy ne tervezgessek, hanem csináljam. És mégsem hallgatok mindig a belsőre. :-(
      De köszönöm! Nagyon örülök nekik! :-)

      Törlés
  3. Ugyan, sose szégyenld! :) Mostanában úgy látom, amúgy sincs akkora játékos kedv, mint pl. két évvel ezelőtt. Csak annyit kérek majd, hogy a címed küldd el nekem légyszi, hogy tudjam postázni a csomagodat! Örülök, hogy játszottál! ;)

    VálaszTörlés