2013. február 12., kedd

Mie kendő

Kedvenc fonalboltom kendőkötő tanfolyamot indított és úgy gondoltam, hogy én is belevágok. Mert eddig úgy hittem, tudok kötni, de ahogy jobban foglalkozom a témával, rá kell jöjjek, nem csupán sima és fordított sorokból áll a világ. Azt nem nagyon tudom megoldani, hogy bejárjak a boltba a tanfolyamra, de nagyon ügyesen megoldották, hogy a fészbukkon is lehet csatlakozni a csoporthoz és tényleg mindenben segítséget nyújtanak. Nagy lemaradással kezdtem az első kendőt, és még csak kb. a felénél tartok, de nagyon élvezem készíteni. Annyira megnyugtat. Minden nőnek szeretettel ajánlom a kötés-horgolás-varrás tevékenységet! Ez ajándékba készül, de lehet, hogy később magamat is meglepem egy ilyen Mie kendővel. :-)

2 megjegyzés:

  1. Szia Betti! :)
    Van hozzá mintaleírásod? Mert a ravelry-n csak angolul találtam meg, az meg nekem magas... :/

    (Szép lesz a kendő.. )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :-)
      A facebook-on keress rá Burger Erikára vagy a Gombolydára és jelezd neki, hogy szeretnéd megkötni a kendőt - Erika tud felvenni a csoportba és megküldeni a magyar nyelvű mintát is. Így meg tudod nézni a következő kendőt is, ami a Maluka - az meg szép csipkemintás.

      Törlés