2012. június 4., hétfő

Kék, lila és eperszínű

Miközben készítettem a girlandot, teljesen beleszerelmesedtem a pöttyökbe. Úgyhogy arra gondoltam, pedagógus napra az óvónénik valami ilyen ajándékot kapnak. De kevés anyag volt már itthon, úgyhogy irány újra a bolt. Ahol persze elfogyott már a pöttyös, később kapnak még. Viszont kékfestőből is szerettem volna már valamit varázsolni - és ez szerencsére volt.
Tehát piros pöttyösből lett kékfestő... tepsifogó kesztyű. Ma meg is kapták, úgy tűnt örültek neki.




A lilaságok okán pedig csak annyit, hogy nem tudom, eddig hogy tudtam díszhagyma nélkül élni! Eszméletlenül gyönyörű a gömbje!




És azt sem tudom, hogy miért nem főztem még lekvárt! Hétvégén először próbáltam ki eme tevékenységet, eddig csak apukám szilvalekvárját "palackoztam". Idén viszont lesz rendesen felcímkézett cseresznye és eper lekvárom is - saját készítésű!

Egyébként a háborús évekre még emlékező varrógépem mikor kezdi megadni magát? Hát persze, hogy határidős varrásdömpingben. Úgyhogy a girland nem túl szép varrással, a kesztyűk pedig többnyire kézi varrással büszkélkedhetnek. Az ujjaim pedig néhány tűszúrással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése