2012. július 14., szombat

Ajánló

A Day and night játék a legelső - komolyabb -  logikai játékaink közé tartozik. Nagyon jónak tartom a Fakopáncs fakirakóit, logikai játékait is, de ha ránéztek a Smart Games honlapjára, olyan játékaik vannak, hogy ilyenkor nagyon sajnálom az alacsony költségvetésű pénztárcámat.



A fentebb említett Day and night is szenzációs. Küllemében is: egyszerűen jó kézbe venni a szép, színes darabokat. És egész korán a kicsik kezébe lehet adni. A legkisebbek még csak a rudakra helyezik a figurákat - vagy csak úgy rakosgatják őket. De a 2 - 2,5 évesek már a feladványokkal is próbálkozhatnak.
A játékhoz tartozik ugyanis egy füzetke, amiben a feladatok vannak. Egyik felében "nappal" - vagyis színes fotóval, másik felében pedig "éjjel", azaz csak a formák kivehetők. Ez utóbbi már a kicsit nagyobbak számára ad sikerélményt, de a színes feladványoknál is vannak nehézségi fokozatok.

Kb. 2,5 éves volt a leányzó, amikor megkapta ezt a játékot és nagyon ügyesen sikerült már akkor is kirakni a füzetkekezdő képeit. De lehet vele a színeket gyakorolni, a formákat, nagyon jó kézügyesség fejlesztő - és nagyon jó türelem és önuralom fejlesztő is egyben: nem dobáljuk félre a darabokat, ha elsőre nem sikerült kirakni megfelelően. (Ezt most nem is tudom, miért írom ide. :-) )

2 megjegyzés:

  1. Én is idén nyáron fedeztem fel a Smart Games játékokat a gyerekszigeten. Nekem most a Camelot a kedvencem, de még várok vele kicsit, mert szerintem nekünk még korai lenne. Nem vagyok híve az "előfejlesztésnek".

    VálaszTörlés
  2. A Camelot nekünk is meg van. Imádom!
    Szerintem próbáljátok ki. A Leányzó nem volt még három éves, amikor odaadtuk, és az első néhány feladat már ment neki. Élvezte nagyon.

    VálaszTörlés