2012. július 30., hétfő

Termések

A múlt hetet ismét a nagyszülőknél töltöttük és a sok játék és munka mellett most végre egy kis szabadidőm is maradt, hogy alkothassak. Úgyhogy nem haladok rosszul a rövid távú tervekkel, miszerint igyekszem befejezni a félben lévő munkáimat.

Így végre összeállítottam, béleltem a kis horgolt tarisznyát.







Barátnőm kislányának készült, remélem tetszeni fog neki.
Igen nagy büszkeséggel tölt el a makramé horgolással készült pánt, ennek készítését ugyanis egy jutyub videó alapján sajátítottam el és ez eddig nekem sosem ment.






Virágnál láttam az ötletet az ökoszalvétáról - ki kellett próbálnom! Úgyhogy zacskót gyűjtöttem, vasaltam, anyagra varrtam és így elkészült 4 db kékfestő és 2 db rózsás szalvéta. Ezeket másik kedves Barátném és nővére fogják megkapni. Mindketten nagyon környezettudatosak, remélem örömet okozok velük.







A gombolydás horgoló tanfolyamon mutatta Arszi, hogy kis golyókat milyen jól körbe lehet horgolni. Ez nekem annyira megtetszett, hogy nem hagyhattam ki az életemből. :-) Úgy gondoltam, hogy talán nem lesz rossz nyakláncként.

Ezzel még nem vagyok készen, még kell néhány golyó, viszont van még jónéhány ilyen szép melírozott hímző fonalam anyukámtól... még biztosan készül egy-két ilyen csecse-becse.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése