2012. szeptember 10., hétfő

Az elvekről

Amikor újra rákaptam a horgolásra és elmélyedtem néhány horgolós blog fotóiban, teljesen elképedtem, amikor azt láttam, hogy mosogatórongyot készítenek ezzel a technikával.

Mi??? Kézimunkázni valamit a zsíros lötty számára??? Soha!!! Olyan volt ez számomra, mint az xszemes törölközők. Soha nem engedném, hogy bárki beletörölje a kezét! :-)

Aztán amikor itt megláttam ezt a mosogatópamacsot, meginogtam. Nagyon megtetszett. Úgy döntöttem, nem vagyok én még olyan öreg, hogy ennyire masszívan ragaszkodjak elvekhez. Belefogtam hát - és elkészült.





Készítése közben rájöttem, hogy továbbra sem vagyok képes zsíros lében áztatni kézimunkát, így hát mosdószivacs lesz belőle. Olyan igazi, narancsbőr elleni! :-) Jövő nyárra olyan lesz a bőröm, mint Cindy Crawfordnak photo shop előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése