2012. augusztus 12., vasárnap

Szappanok

Eszter egy különleges nő. Falura költözött, kecskéket tart - a kecsketejből és még jónéhány természetes összetevőből csodás szappanokat készít. Van egy blogja is. És webáruháza

Én szeretek a netről vásárolni, mert nagyon időspóroló dolog - de nem szeretem a magas szállítási költséget. Leginkább akkor éri meg, ha sokat vásárol az ember, akkor relatíve, egy termékre leosztva nem drága annyira a szállítás.
De szappanból nemigen szoktunk betárazni. Sokan így lehettek vele és Eszternek megcsappantak a rendelései, már-már félő volt, hogy el kell adni őket. De ezen olvashattok nála.

És arról is, hogy vidéki átvevő helyekkel próbálja kiküszöbölni a vevőnkénti szállítási költséget.
Úgy gondoltam, segítek neki így én leszek a Debreceni Logisztikai Központ. :-)

Kedves debreceniek, nézzetek be (újra) Eszterhez és ha megtetszik valami, ne hezitáljatok. A postaköltséget megúszhatjátok, ha a személyes átvételt választjátok! 

Én nagyon szorítok neki, hogy ne fulladjon be ez a jó kis vállalkozás, ne szakadjon meg valami, ami jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése