2012. február 4., szombat

Zsebmelegítő


Mindig azt gondoltam, hogy ha fázik a kezem, kesztyű kell - de most látom, hogy mindenki ilyen zsebmelegítőkkel blogol. Nehogy már lemaradjak... :-)
Nnna, meg pont keresztezte egymást az ötlet és anyósom panaszkodása, hogy kesztyűben is mennyire fázik a keze. Úgyhogy döntöttem: szülinapi ajándéknak készül számára egy zsebmelegítő. (Csak el ne felejtse zsebre tenni a kezét.)

A piros filchez adott volt a szív forma. Aztán a csodadobozban találtam fényes gyöngyöcskét, ami pont jónak mutatkozott virágközépnek. És gyöngyház fonallal elég jónak tűntek a szirmok.
Rizzsel megtöltöttem - kipróbáltam - és tényleg nagyon jó meleg. Úgyhogy hasonló ajándékok még fognak készülni. Hátha lesz még hideg december tájékán is. Ez karácsonyi ajándékként tökéletes lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése