2012. május 21., hétfő

Staféta

Tipikostól vettem át a stafétát, vagyis egy szép kis nyuszkót, Sárit. Sokáig gondolkoztam, hogy mi legyen az én ajándékom, aztán úgy gondoltam, maradjunk az állatoknál. :-)

Sokáig tartott, mire elkészült, bele sem fértem az egy hónapba - ezt nagyon szégyenlem. Mentségemül szolgáljon, hogy ez volt az első játékom. Legközelebb jobban átgondolom, hogy milyen határidőket tudok teljesíteni.

De végre elértem idáig, hogy bemutassam az ajándékot:



Szóval őt lehet megnyerni.

A játékszabály: Amennyiben jelentkezel és megnyered az ajándékot, azzal átveszed a stafétabotot is és egy hónapon belül te is készítesz valamit, amit a blogodon kisorsolsz. Az ajándék nincs értékhez kötve - az ajándéknak mindenki örül.

A játékot Babra indította, köszönet érte.

Ha szeretnéd átvenni a stafétát, szeretnéd megkapni Liba Lalit, hagyj egy megjegyzést erről a vágyadról május 31-ig. Június 1-én sorsolás.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése