2012. április 18., szerda

Titanic

A Kisfiam születése előtt nagyjából két héttel voltam legutóbb moziban. (Az Üvegtigris harmadik részét néztük meg, és annyit nevettem közben, hogy félő volt: moziból a szülőszobára megyünk.)

Most eljött az ideje, hogy újra mozizzunk. A Titanicot 3D-ben nem lehet kihagyni. Egyébként is szeretem a filmet (Bocsánatot kérek Celine Dion-tól, és mindenkitől, aki őt kedveli, de az egyetlen momentum a filmben, amit nem bírok az, hogy ő énekel!), és annyira látványos, hogy ezzel az új technikával el sem tudom képzelni, mennyire nagy élmény lehet. Nagyon várom már. Ez az első 3D filmem moziban.



Nnna, meg aztán, két kicsi gyerek mellett nem egyszerű randizni a férjemmel! És a mozis randi... a legjobb dolgok egyike.

Mára sikerült leszervezni, hogy nagyi is ráér, tud vigyázni a gyerkőcökre. Életem szerelme is el tud jönni hamarabb a munkából, hogy időben odaérjünk.

Készülök, már egy hete, hogy a lehető legjobb formámban legyek eme jeles alkalomkor. Reggel belegondoltam mai nagy kiváltságomba, nyújtóztam egyet... és úgy beállt a hátam, hogy két percbe telt, mire felkeltem. Azóta is elég érdekes a tartásom, a mozgásomról meg inkább nem szólnék.
Ennyit a sikkes bevonulásomról a Férfi oldalán! :-)

Még jó, hogy elsősorban a belső értékeim miatt szeret. Valahogy majdcsak megmagyarázom, hogy miért fordulok kicsit darabosan felé, ha hozzám szól. Még jó, hogy mozis randi: a filmet úgyis előreszegezett fejjel kell nézni.

Viszont tényleg nem hanyagolhatom tovább a hátfájásokat. Kénytelen leszek elmenni dokihoz, hogy elég indok-e a két gyerek cipelgetése a fájdalmakhoz, vagy valami kezelendő dolog van a háttérben.

2 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy randitok lesz,de a hátfájást azt sajnos nagyon ismerem.Igen,jobb,ha utánajársz....
    Köszönöm a szép szavaidat,amiket nálam írtál!!!!
    legyen szép estétek!!!!!
    Mi,vagy csak én: unokázok,hogy a fiamék randizhassanak.:)

    VálaszTörlés
  2. Vidéken is voltunk, a gép is elromlott - csak most tudok válaszolni: Szép esténk volt. Jó volt a film, de meg sem közelítette azt a jó érzést, amit az okozott, hogy a parkolótól a moziig egymás kezét fogva tudtunk sétálni és áhítattal hallgathatta a szavait! :-) Imádom a gyerekeimet, de nagyon jó volt, így kettesben.
    Arra is rájöttem, hogy a házaspárok randija azért (is) jó, mert többen is örülnek neki. A párok a kettesben töltött idő miatt, a nagyszülők és a gyerekek pedig a "felügyelet nélküli" idő miatt. :-) Legalábbis amikor haza értünk, három csillogó szempárt találtunk itthon.

    VálaszTörlés