2013. január 5., szombat

Ajánló

Ha már mindenki túlesett a karácsonyi nagy evéseken és sikeresen megtette az ezek miatti fogyókúrás fogadalmait, hogy a fürdőruha szezon beköszöntére kellőképpen áramvonalas legyen, ajánlanék még valamit...

Bár lehet, csak nekem okoz panaszokat évek óta a nagyon száraz bőröm. Az, hogy zuhanyzás után viszket, húzódik és csak testápolóval bírok létezni, kezelhető dolog. De a lábujjaimon, sarkamon iszonyatos sivatagi szárazság szokott eluralkodni, amit már mindenféle bolti kencével próbáltam kezelni. Pedikűrös is megnyúzta rendesen, minek következtében egyre rosszabb lett a helyzet.

Kb. két hónapja elhatároztam, hogy megint egy intenzív javításba fogok, fél év alatt csak felkészülök a szandálokra - és más megoldások után nézek.



Esztertől szappant már rendeltem, azzal is nagyon elégedett vagyok, de a testvaj teljesen felülmúlta minden reményemet. Kicsit sajnálom, hogy nem készült előtte-utána fotó - bár a kezdő állapotokat nem biztos, hogy közszemlére mertem volna bocsájtani. Lényeg, hogy két nap után már érezhető javulás volt látható, két hét alatt pedig teljesen normális, szép lábakat varázsoltam magamnak. Részint mert ilyen ügyes vagyok, de leginkább a testvajé az érdem. :-)

Ehhez annyit kell tenni csupán - azután, hogy megrendelem a testvajat - hogy fürdés/zuhanyzás után vékonyan bekenem vele a talpat, sarkat, lábujjakat és puha, pamut zoknit húzok rá, abban alszok. Szuper.
Testápolónak is ezt használom már és így is nagyon elégedett vagyok vele. Úgyhogy akinek hasonló gondjai vannak, jó szívvel ajánlom.



Kép: az említett honlapról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése