2013. január 7., hétfő

Logico vs. Lük

Amikor ráakadtam erre a két fejlesztő "játékra", sokáig nézegettem, olvasgattam másoknál, hogy melyik a jobb. Mert az nagyjából lejött, hogy kb. ugyanazt tudják, ugyanúgy okosítanak. Talán a logico kicsit többet tesz a finom motorikus mozgások terén, de elenyésző ez az előnye.
Árban sincs túl nagy különbség.




Ami miatt akkor a logico mellett döntöttem, az az volt, hogy a mi rumlis életünkben talán ezt könnyebb lesz kordában tartani. Mert nálunk egyenlőre - ahogy nő a család létszáma, úgy - nő rumli. Hiába bármi igyekezet, úgy tűnik, csak engem zavar, hogy legtöbbször semmi nincs a helyén.
Úgyhogy ilyen alapon győzött a logico. Elégedett is vagyok vele. Bár túl sokszor nem használjuk, de amikor igen, akkor szeretjük.

És az utóbbi időben lekerült az autóba. És számomra ez a legnagyobb előnye: nagyon jól kitöltjük vele a hosszabb autóutakat. Teljesen jól tudja tartani a Leányzó az ölében, nem potyog szét semmi, szépen hátra tudom neki nyújtani a feladatlapokat (persze, ha nem én vezetek)  és elég jól eltelik vele az idő a hosszú autóút. A Fiúcska is érdeklődve nézegeti, ahogy a tesó a korongokat helyezgeti - úgyhogy remélem, neki is teszik majd, ha eljön az ideje.

Úgyhogy - főleg az autós hasznosítás miatt - ha valaki most akar választani a kettő közül, én inkább a logico mellett voksolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése