2013. január 6., vasárnap

Pí élete

Láttátok már ezt a filmet? Ha nem, akkor feltétlenül nézzétek meg! Szenzációs.



Karácsony előtt voltunk moziban, és az előzetesek között volt a Pí élete is. Akkor nagyon nem fogott meg. Elég semmitmondó volt az előzetes, gondoltam megint meg akarja valaki lovalni az ezotériát.

Aztán néhány helyen olvastam róla nagyon jó kritikákat és miután "mérvadó" blogokban is találkoztam az ajánlással, hogy ilyenjómegolyanjó, és micsoda gondolatokat ébreszt, úgy gondoltam, hogy letesztelem.
Szintén érzelgős barátnőmet sikerült rábeszélni - és nagyon nem bántuk meg.

A látvány is nagyon jó, de igazándiból a mondanivalója az, ami miatt nem szabad kihagyni.

A filmben elhangzik, hogy ezután biztosan Istenhívő leszel.
Abban egészen biztos vagyok, hogy aki a film előtt nem volt hívő, az utána sem lesz, de szép gondolatokat ő is fog kapni.

Azt hiszem, a héten még el leszek a film után ébredt érzéseimmel. És azt hiszem, a könyvet is el fogom olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése