2013. január 17., csütörtök

Sellőlány fogságában

Ezzel a sellőlánnyal nekem még dolgom van, tisztán látszik.
Ha azt gondoltam volna, hogy karácsonykor leszámoltam vele és túlléptem a feladaton, hát tévedtem.

Mert milyen jelmezt szeretne a leányzó farsangra? Ezek után nem meglepő a válasz: sellőlányosat.



Tündér-hercegnő-sellőlány szeretne lenni, akinek csápja is van. Ezzel még csak-csak megbirkózok, de egyenlőre nem sikerül lebeszélnem, hogy a kis kagyló-melltartó helyett csinálok inkább kis mellénykét.
"Jó, de alatta legyen egy kagyló-melltartó!"


Fotó a netről. A Leányzóé másféle lesz - nyilván, hisz ehhez csáp sincs! :-)


2 megjegyzés:

  1. Hajrá! Biztos jó lesz!
    De minek a sellőlánynak a csáp...?
    Erzsi

    VálaszTörlés
  2. Hát... jó a kérdés. Mindent egyben szeretne most, úgy látom.

    VálaszTörlés